спс =) качаю, кста, на офф форуме еле прочитал с англ что эта обнова дает многим игроками играть в пантеоне без глюков, то есть когда вы нне могли играть в пантеоне, там вылазила англ ошибка, щас этого не будет
Добавлено (23.04.2009, 18:21) --------------------------------------------- на офф сайте куча тем про патч, и у мну он весит 258 мб, не много ли это для патча? и точно ли не озвучка?))))))))))
канеш не аддон, но я божественно рад что я могу играть в Пантеоне и быть одним из самых крутых в мире)) но я буду таким при следующем запуске пантеона так как уже топ 10 игроков уже сформировалсь, интересно какие призы будут выйгравшей стороне и этой десятке?
Жаль, что в конкурсе АГ не выйграем ниче...догонять топовых уже поздно((( Список фиксов и добавлений(на англ): Added check in Pantheon and Skirmish games to detect if host has cancelled or all the other human players quit, and pops up a message if this happens so that you can cancel instead of being stuck. GPG is working on the other side of this fix to make it so that you won't have to cancel and the remaining human players can continue to the game. Tweaked NAT punchthrough settings to try and make success more likely Put in a proper error message for the case when the player quits rather than generic “Disconnected from NAT” Put in a proper error message for the case when someone who started a pantheon game quits before others get in (should largely take care of the staring at the connecting thing forever). Added additional check in the connection code to make sure that both players have connection data for each other before handing off the connection data to Demigod, which may prevent unidirectional Fixed the connection dialog to refresh the players connecting more aggressively. Optimized Friends list code for people with no friends Messages for Disconnected from NAT facilitator now contain more useful information (disconnected because game was cancelled, game has already started, etc) Reduced delay before allowing people in the lobby, which may cause more people to get in the lobby without being connected to all players. Fixed an incompatibility between Direct3D and the Overlay which would cause players to crash, particularly on alt-esc. Ground work for UDP Proxy, you should notice connections being faster and better if you’re in Europe.